1. Ermida de San Sebastián:

Se atopa ao final do barrio do Arrabal, máis alá das casas do núcleo. Orixinalmente a ermida estaba adicada a San Antón. Hacia 1770 se reedifica. Dende entón alberga a imaxen de San Sebastián, antes situada na antiga ermida do barrio da Portela (Burgueira).

2. O Arrabal:

Barrio situado ao amparo do Mosteiro, onde se sitúa a Praza de Centinela, mirador ideal sobre o porto e o Mosteiro e un dos núcleos máis atractivos do concello.

Nesta plaza da Centinela se atopa un interesante cruceiro (o da Centinela), que data do ano 1764 e que se distingue, ademáis de pola súa antigüedade, pola súa exquisita talla.

Tamén, ao principio da rúa, se identifica pola súa placa a primitiva Casa ddo Concello.

3. O Mosteiro:

Emblema por excelencia do Concello de Oia, se remonta a súa fundación ao ano 1137, baixo a tutela de Alfonso VII de Castela. Foi rexido por 140 abades, dende o ano 1137 hasta 1835.

O coro e a sacristía están datados no século XVII e o claustro se rematou no último tercio do ano 1500.

A fachada se reconstruiu no ano 1740.

Coa Lei de desamortización de Mendizábal en 1835 finalizou a historia do Mosteiro como tal, despois de case 700 anos: aa iglesia pasou a ser iglesia parroquial en 1838, trala separación de Oia da parroquia matriz de Pedornes.

En 1912 foi ocupado polos xesuitas expulsados de Portugal, que permaneceron hasta o ano 1932, cando coa República estos bens foron nacionalizados.

Na actualidade, e tras pasar por diversos propietarios, se atopa en mans privadas.

4. A Casa da Culpa:

Se atopa na parroquia de Pedornes. Conta a lenda que nesta casa os veciños "pechaban" aos culpables de pequenos hurtos, roubos,...

A iglesia parroquial tiña na escalinata unhas cadeas: se os culpables fuxían e conseguían pasar estas cadeas eran perdoados e se non ian para a casa da Culpa.

5. Estrada Vella:

É a estrada que une o Mosteiro coa Punta Orelluda e permite un bonito paseo entre cultivos e con posibilidade de disfrutar de pequenas calas da costa.

6. Porto de Mougás:

Na parroquia de Mougás destaca o seu porto que permite ver unha fermosa zona de rocas e unha bonita zona mariña, sendo tamén un punto importante para os surfeiros.

7. Punta Centinela:

Se atopa a 3 km. antes de Cabo Silleiro: se coñece pola súa beleza e o seu nome ven dado polas labores de vixilancia que se facían dende a costa.

8. Faro de Cabo Silleiro:

Dende a estrada pode observarse a beleza deste fermoso faro que funciona dende 1924, ano en que sustituiu o anterior de 1862 do que ainda se conserva a estructura do seu antigo edificio.